Veel gestelde vragen
Moeten er muntjes in de kasten nadat we entree hebben betaald?
Nee, alle kasten staan op free-play.
Verkopen jullie ook flipperkasten?
Nee, echter kunnen we je wel van advies voorzien waar te zoeken.
Repareren jullie ook flipperkasten?
Nee, daar kun je niet voor terecht bij ons, maar hier kunnen we je ook adviseren waar je je eigen flipperkast kan laten repareren. Kijk eens op starjet.nl, op pinballprofessionals.nl, op inkochnito.nl of als het om een flipperkast van voor 1977 gaat op pinballatelier.com.
Kan ik ook een flipperkast doneren aan The Pinball Lounge?
Heeft u nog een flipperkast die u niet meer gebruikt en waarvan u graag ziet dat die naar een goede bestemming gaat waar anderen er nog van kunnen genieten dan vindt die bij ons zeker een goed thuis.
Moeten we reserveren tijdens reguliere openingstijden op zondagmiddag?
Ja en nee, reserveren geeft je zekerheid, je mag ook gewoon binnenstappen maar indien de Lounge vol is dan kan je er helaas niet bij.
Wat zijn de regels voor reserveren en annuleren voor groepen?
- Reserveren is verplicht en kan via per email of telefonisch
- Een reservering is voor een groep van 8 tot en met 25 personen
- Het annuleren of omboeken van een reservering kan telefonisch of per email en is kosteloos tot 48 uur voor de gereserveerde datum en tijd. Bij een annulering of omboeking binnen 48 uur voor de gereserveerde datum en tijd wordt het volledige entreebedrag in rekening gebracht.
Hoe kan ik betalen voor een groepsbezoek?
- Betaling op locatie kan (bij voorkeur) per PIN of contant.
- Voor uw bedrijf kunt u ook achteraf een factuur ontvangen.